| | F.L.O.O.D.I ~~ F.L.O.O.D.A | |
|
|
| Auteur | Message |
|---|
▌Never Say Never
♦ Age du personnage: 21 ♦ Messages: 322 ♦ Date d'inscription: 08/05/2009
 | Sujet: Re: F.L.O.O.D.I ~~ F.L.O.O.D.A Ven 2 Avr - 17:26 | |
| _________________ [list] « Oh nothing's going to change my love for you I wanna spend my life with you So we make love on the grass under the moon No one call tell, damned if I do Forever journey on golden avenues I drift in your eyes since I love you I got that beat in my veins for only rule Love is to share, mine is for you »Sebastien Tellier - La Ritournelle[/list:u] |
|
 | |
♥ Quinn Jacqueline L. Feels like she's knockin' on Heaven's door.
♦ Age du personnage: 17 ♦ Messages: 246 ♦ Date d'inscription: 22/12/2009
 | |
 | |
▌Never Say Never
 | Sujet: Re: F.L.O.O.D.I ~~ F.L.O.O.D.A Lun 5 Avr - 19:42 | |
| Je suis inscrite sur Viewston et sur One Fifth Avenue qui a récemment fermé et où j'étais modo. _________________ [list] « Oh nothing's going to change my love for you I wanna spend my life with you So we make love on the grass under the moon No one call tell, damned if I do Forever journey on golden avenues I drift in your eyes since I love you I got that beat in my veins for only rule Love is to share, mine is for you »Sebastien Tellier - La Ritournelle[/list:u] |
|
 | |
 | |
 | |
▌Never Say Never
 | Sujet: Re: F.L.O.O.D.I ~~ F.L.O.O.D.A Lun 5 Avr - 20:01 | |
| Je suis aussi contente d'être revenue. Même si le voyage était super, vous m'avez manqué :p _________________ [list] « Oh nothing's going to change my love for you I wanna spend my life with you So we make love on the grass under the moon No one call tell, damned if I do Forever journey on golden avenues I drift in your eyes since I love you I got that beat in my veins for only rule Love is to share, mine is for you »Sebastien Tellier - La Ritournelle[/list:u] |
|
 | |
 | |
 | |
▌Never Say Never
 | Sujet: Re: F.L.O.O.D.I ~~ F.L.O.O.D.A Lun 5 Avr - 20:11 | |
| Oh oui, c'était trop bien. En plus, il faisait super beau. J'ai vraiment aimé le pays, j'essaierai d'y retourner quand j'aurais le temps et surtout quand mes parents voudront.
Et, t'as largement assez de messages pour faire de la pub donc je t'en prie. _________________ [list] « Oh nothing's going to change my love for you I wanna spend my life with you So we make love on the grass under the moon No one call tell, damned if I do Forever journey on golden avenues I drift in your eyes since I love you I got that beat in my veins for only rule Love is to share, mine is for you »Sebastien Tellier - La Ritournelle[/list:u] |
|
 | |
 | |
 | |
 | |
 | |
| | F.L.O.O.D.I ~~ F.L.O.O.D.A | |
|